مرکز تحقیقات مراقبتهای مادر و کودک، دانشگاه علومپزشکی هرمزگان، بندرعباس، ایران.
چکیده: (620 مشاهده)
در عصر اطلاعات و ارتباطات و با ورود فناوریهای نوین در حوزه آموزشوپرورش، فراگیران با مخاطرات و ریسکهای بیشتری برخورد میکنند و نسبت به نسلهای قبل، نیاز به یادگیری دانش و مهارتهای جامعتر و جدیدتری خواهند داشت [1] نرمافزارهای آموزشی بهعنوان یک روش یادگیری فراگیرمحور، فرصتی برای رشد یادگیرندگان فراهم میکنند و با ایجاد محیط مشارکتی به یادگیرندگان و معلمان اجازه میدهند به جستوجو پرداخته و انواع مسائل را بررسی کنند [2] یادگیری الکترونیکی بهعنوان یکی از انواع یادگیری خودمحور، یکی از پدیدههای دنیای مدرن است که در عصر اطلاعات و در جامعه مبتنی بر دانش پا به عرصه وجود گذاشته است [3].
نوع مطالعه:
گزارش مورد |
موضوع مقاله:
تخصصي دریافت: 1401/2/12 | پذیرش: 1401/4/21 | انتشار: 1401/12/10