دوره 8، شماره 4 - ( زمستان 1401 )                   جلد 8 شماره 4 صفحات 311-306 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


مرکز تحقیقات مراقبت‌های مادر و کودک، دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان، بندرعباس، ایران.
چکیده:   (620 مشاهده)
در عصر اطلاعات و ارتباطات و با ورود فناوری‌های نوین در حوزه آموزش‌و‌پرورش، فراگیران با مخاطرات و ریسک‌های بیشتری برخورد می‌کنند و نسبت به نسل‌های قبل، نیاز به یادگیری دانش و مهارت‌های جامع‌تر و جدیدتری خواهند داشت [1] نرم‌افزارهای آموزشی به‌عنوان یک روش یادگیری فراگیر‌محور، فرصتی برای رشد یادگیرندگان فراهم می‌کنند و با ایجاد محیط مشارکتی به یادگیرندگان و معلمان اجازه می‌دهند به جست‌وجو پرداخته و انواع مسائل را بررسی کنند [2] یادگیری الکترونیکی به‌عنوان یکی از انواع یادگیری خودمحور، یکی از پدیده‌های دنیای مدرن است که در عصر اطلاعات و در جامعه مبتنی بر دانش پا به عرصه وجود گذاشته است [3]. 
 
واژه‌های کلیدی: نوزاد، مهارت، سلامت، اپلیکیشن
متن کامل [PDF 1729 kb]   (482 دریافت) |   |   متن کامل (HTML)  (624 مشاهده)  
نوع مطالعه: گزارش مورد | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1401/2/12 | پذیرش: 1401/4/21 | انتشار: 1401/12/10

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.